کرایه مینی بوس لوکس

کرایه مینی بوس لوکس

کرایه مینی بوس خارجی 5400279-0933 لطفا به واتسپ پیام بدین

کرایه مینی بوس لوکس، اجاره مینی بوس تشریفاتی”

هزینه کرایه مینی بوس خارجی برای سفر از تهران به شهر های محمود آباد، نور، چالوس، نوشهر حدود 2.5 میلیون تومان برای ایان عید و قبل از نوروز

لطفا برای اطلاع از قیمت، دریافت عکس های مینی بوس، رزرو مینی بوس از طریق نشانه واتسپ یا تلگرام در کنار صفحه پیام ارسال نمایید.

قیمت اجاره ون هیوندا در صورت ضرروت با شماره تماس های شرکت 5400279-0933 تماس بگیرید. ترجیحا به واتسپ پیام بدین و منتظر باشید بدلیل حجم تماسها انمان پاسخگویی گهگاهی مقدور نیست

(شماره 22572970 021 در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.)

کرایه  مینی بوس لوکس

کرایه مینی بوس خارجی :

با سلام خدمت دوستاین که از این مطلب بازدید می کنند.

در ابتدا باید به اطلاع برسانم که این خودرو ها بدلیل داشتن پلاک عمومی به هیچ وجه بدون راننده اجاره داده نمیشن. از این لحاظ بایستی مینی بوس رو با راننده اجاره کنید که صرفا کلمه اجاره به کرایه تبدیل میشه یعنی بدون راننده نداریم.

کرایه مینی بوس VIP

کرایه مینی بوس وی آی پی

در ادامه باید اضافه کنم که با مشکلات امروزه جامعه خیلی سعی شده تا ماشینهای خوب و خارجی برای استفاده شماعزیزان فراهم بشه و این خودرو از معدود مینی بوس های موجود در ایرانه.کرایه مینی بوس VIP (کرایه مینی بوس خارجی)

اجاره مینی بوس لوکس برای 17 نفر مناسب هست البته فضای بار جداگانه ای نداره.

قیمت اجاه مینی بوس تشریفاتی برای تردد در شهر تهران روزانه 1/800/000 تومان می باشد. لازم به ذکر است  کرایه مینی بوس لوکس نیازی به پرداخت هزینه طرح زوج و فرد نداشته

برای سفر های بیرون شهری اگر قیمت می خواین لطفا به تلگرام و واتسپ برنامتون رو با ذکر تاریخ، ساعت و حدود ساعت برگشت رو ارسال کنید تا قیمت براتون ارسال بشه.

ممنونیم که دیروقت، نیمه شب و بی موقع تماس نمیگیرید!!!

البته دولت سعی میکنه که اینم به هزیه هاتون اضافه شه.(کرایه مینی بوس لوکس)

اجاره مینی بوس تشریفاتی

(کرایه مینی بوس VIP)

یادتون باشه برای سفر های بین شهری باید مجوز تردد تهیه بشه و برای بسیارب از مسیر های توریستی اگه خانواده نباشین ( دختر و پسر باشین) باید یا نامه تهیه کرده باشن یا در پلیس راه شهر مقصد یک ساعتی زمان بگذارید و برید تعهد بدید که بچه های خوبی باشین و کار بدی نکنید!!! به هر حال جزوی از قوانینه.

اگر کرایه مینی بوس VIP نمی خواهید و بدنبال مینی بوس ارزانتری هستین روی همین خط کلیک کنید.

اجاره مینی بوس وی آی پی |اجاره مینی بوس تشریفاتی

پشتیبان 1